Google Ads certificering

Google Ads-certificering is een professionele accreditatie die Google toekent aan mensen die hebben aangetoond dat ze in staat zijn om de functies van Google Ads gebruiken. Er zijn momenteel 6 Google Ads-certificeringen beschikbaar namelijk: Google Ads Search, Google Ads Display, Google Ads Video, Shopping-advertenties, Google Ads Apps en Google Ads Measurement. Met een Google Ads-certificering kunt u aantonen dat Google u erkent als online advertentie professional, oftewel een Google Ads specialist. Zij krijgen toegang tot Google Ads-certificeringen op de Google Ads-certificeringspagina van Skillshop. Met de Google Ads-certificering ben je in staat om bedrijven te helpen met hun campagnes waarbij je rekening houdt met bepaalde factoren zoals hun budget en de tijd wanneer zij hun campagne willen lanceren.

Inhuren van een Google ads specialist

Je hebt een online webshop waarbij je haar producten verkoopt en je hebt opgemerkt dat je klanten aan het verliezen bent de afgelopen 6 maanden. Je bent op zoek hoe je dit probleem kan oplossen en het wordt je aangeraden om jouw website aantrekkelijker te maken voor de bezoekers. Door gebruik te maken van Google Ads uitbesteden ben je ervan verzekerd dat jouw website gevonden wordt op zoektermen die aansluiten bij de producten die jij aabiedt. Verder lees je dat de specialist je helpt meedenken als jouw klant, wilt de klant liever haarproducten of creme? Op basis van hoe de klant denkt kan de specialist een plan formuleren om de juiste advertenties te plaatsen dat jouw doelgroep gaat treffen. Dit zorgt ervoor dat de klant meer geïnteresseerd zal zijn in de diensten van jouw webshop. Veel mensen gebruiken in deze tijd hun mobiel vaker dan een laptop of pc, de specialist weet precies welk format van advertentie hij moet kiezen om jouw producten aantrekkelijk te maken voor jouw klanten.

 

Actueel blijven

De google ads specialist is in staat om jouw advertenties te verfrissen naar de actuele gebeurtenissen. Dit is belangrijk wanneer er nieuwe trends ontstaan, bijvoorbeeld Beyoncé gebruikt een nieuw haarproduct dat haar haar meer krullend of glimmend maakt. Fans zullen als gekke zoeken om hun handen te krijgen aan dat spul. Als jij dit weet kan jij makkelijk ervan profiteren door een advertentie te plaatsen waarbij jij dit spul verkoopt.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *