Zo verhuurt jouw vergaderzaal zichzelf

Als jij één of meerdere vergaderruimtes verhuurt, weet je hoeveel werk dit kost. Van de aanvraag ontvangen, tot de offerte, de werklijsten en het draaiboek maken. Bovendien moet je ervoor zorgen dat je goed communiceert met je medewerkers én klanten, zodat iedereen altijd op de hoogte is van de laatste aanpassingen. Wil jij ook graag minder tijd kwijt zijn aan dit soort klusjes, je sales verhogen én de beste klantenservice blijven bieden? Dan is het tijd om over te stappen op een ander digitaal systeem. Lees hier hoe ook jij hiervan kunt profiteren.

Alle informatie op één plek

Ben jij ook toe aan een efficiëntere manier van werken? Wil je graag dat klanten zo snel mogelijk een offerte ontvangen en dat jouw medewerkers alle informatie direct kunnen inzien? Dan is een online reserveringssysteem vergaderzalen precies wat je nodig hebt. Door middel van dit systeem verhuurt jouw vergaderzaal zichzelf. Klanten kunnen op jouw website direct zien welke zaal wanneer beschikbaar is. Ze vragen eenvoudig een offerte aan, die zij binnen enkele minuten in hun mail ontvangen. Ook de werklijsten en het draaiboek worden door het systeem automatisch aangemaakt. De informatie wordt per aanvraag gemakkelijk gebundeld en eventuele aanpassingen worden direct doorgevoerd. Zo verhuur je met minder werk meer zalen.

Houd altijd en overal de controle

Een online reserveringssysteem vergaderzalen maakt jouw werk een stuk eenvoudiger. Je hebt altijd inzicht in de bezetting van jouw zalen en ziet in één oogopslag welke events al bevestigd zijn en wat tot nu toe alleen een optie is. Uiteraard voeg je ook gemakkelijk een nieuwe reservering toe. Per boeking heb je een pagina om alle details toe te voegen of aan te passen. Denk bijvoorbeeld aan het aantal gasten of het draaiboek. Hier kun je ook communiceren met de gast. Makkelijker of eenvoudiger kan niet.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *